שם הקורס:
הדרכת מנהלי שיווק ומכירות לעבודה עם מערכת ה Salesforce
מס' קורס: 2002
הקורס כולל 3 מפגשים מקוונים בשעות: 09:30-16:30
קהל היעד
לארגונים עם מערכות Salesforce – לעובדים מובילי מערכת בארגון (שיווק, דיגיטל, מערכות מידע)
הנדרשים לבצע שינויים התאמות וניהול המערכת עבור משתמשי הארגון.
מה זה נותן לארגון?
- מאפשר לארגון להעזר במלוא היכולות של מערכת ה Salesforce
- גמישות ועצמאות בניהול המערכת
- מקסום יכולות ניהול והביצוע של מערכת המכירות והשיווק
תוכן הקורס
- סקירה של ממשק משתמש Salesforce Lightning
- תהליכים נפוצים באירגונים אוביקטים מרכזיים והקשרים בינהם - Sales Cloud
- ניתוב הלידים וכלים טובים יותר לניהול והגדלת הזדמנויות המכירה
- שינוי שדות קיימים, הוספת שדות חדשים, עיצוב והתאמת מסכים
- הגדרת דוחות ודשבורדים ניהוליים ותפעוליים
- ניהול הרשאות: הקמת משתמשי מערכת, ניהול פרופילים ותפקידים
- הגדרה וניהול אוטומציה של מיילים, פנים אירגוניים וחיצוניים והכרות עם כלי אוטומציה Process Builder
קצת עלינו
הקורסים מועברים על ידי רויטל טוינה בשילוב של מרצה נוסף , Salesforce Developer and Dev team leader עם נסיון רב בפרויקטים באירגוני Enterprise
ניהול ותכני הקורסים הינם מעמיקים ורחבים עם ניסיון רב בהדרכת Salesforce, תוך ראיה רחבה של תהליכים ארגוניים הטמעת מערכות מידע בארגונים ו Best Practice .
מידע כללי
- 27 שעות לימוד אקדמית
- בסוף הקורס משתתפי הקורס יקבלו תעודה
- הקורס יועבר במסגרת של שלושה מפגשים של יום בשבוע,למשך שלושה שבועות רצופים 09:30-16:00
- הקורס מותנה בהשתתפות של כמות מינימום של משתתפים.
- עלות הקורס: 2,900 ₪ למשתתף (פלוס מע"מ)